din väg ditt öde IDIOT

Så nu har jag duschat bort det sjuka och jag känner mig redan bättre.

En grej som stör mig väldigt mycket är att jag inte vet va den snygga sköterskan hette... Hatar när man inte kommer på de...

men jag kan ju låtas att jag är skit dålig igen ;) Mohahaha!

Nä men idag blir det väl inte så mycket men imorgon ska jag försöka hänga med till hästarna och kanske ta mig en ridtur! Och på lördag kommer min moster ifrån malmö! Blir att träffa henne och så då.

Har tänkt mig att träffa någon till helgen iallfall . Men ja orkar inte dricka något i helgen känner jag redan nu,
men men sånt stör sig ju inte en nykterist som mig =) haha

Aja gå och dö hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0